Bloemen abonnement

Hoe abonnementen werken

Abonnementen worden automatisch verlengd op basis van het door u geselecteerde leveringsinterval en de producten worden na elke succesvolle verlenging automatisch geleverd door de winkel.
Als je bijvoorbeeld een maandelijks abonnement bent gestart, dan zal het systeem elke maand automatisch het bedrag van je rekening afschrijven en krijg je de producten elke aangegeven datum bij je thuis, zonder dat je zelf de bestelling hoeft te plaatsen! 

Kan ik een abonnement pauzeren of opzeggen?
Ja natuurlijk. U kunt een abonnement op elk gewenst moment pauzeren of opzeggen in het klantenportaal. De enige keer dat het abonnement niet kan worden opgezegd, is als u een abonnement bent gestart waarvoor een bepaald aantal betalingen vereist is voordat u het kunt opzeggen.
Het klantenportaal is toegankelijk via de magische link die je hebt ontvangen in de e-mail die je hebt ontvangen toen je een eerste abonnementsbestelling in de webwinkel plaatste. Je hebt ook toegang tot je abonnementen als je een account aanmaakt in de webwinkel.

Hoe kan ik een afschrijving overslaan of opnieuw plannen?
U kunt de afschrijving overslaan of opnieuw plannen in het klantenportaal. Elke geplande levering heeft een knop Betaling overslaan ernaast, die u kunt gebruiken om de kosten over te slaan. U kunt de afschrijving opnieuw plannen door op de knop Opnieuw plannen naast de leverdatum te klikken.

Kan ik producten toevoegen aan mijn abonnement?
Natuurlijk. In het klantenportaal kun je producten toevoegen aan je abonnement. Klik gewoon op de knop Bewerken op de product kaart en bewerk, verwijder of voeg producten toe aan uw abonnement.

Wat gebeurt er als de betaling niet kan worden verwerkt?
Als het abonnement niet kan worden verlengd omdat een betaling niet kan worden verwerkt, ontvang je een e-mail met een link waarmee je je betaalmethode veilig kunt bijwerken.

Bestellen? Kijk dan hier
https://buitenenthuis-bloemen.nl/products/bloemistontwerp-verassingsboeket